Лайк від банку: як вести себе в соцмережах, щоб отримати кредит?

Лайк від банку: як вести себе в соцмережах, щоб отримати кредит?

При розгляді заявки на кредит багато банків враховують профілі позичальників в соцмережах.

Ми вже точно знаємо, що поведінка людини в соцмережах сильно корелює з ймовірністю неповернення кредиту. Тому всі ті дані, які він залишає про себе в інтернеті, впливають на схвалення кредитної заявки. Для оцінки позичальників за їх аккаунту банки використовують сьогодні спеціальні автоматизовані рішення або переглядають профілі в ручному режимі.

Якщо раніше клієнти без кредитної історії або із зіпсованою кредитною історією не могли розраховувати на отримання кредиту, то нові інструменти дають банку шанс дізнатися про позичальника більше і прийняти позитивне рішення про видачу. Також, звичайно, такі інструменти дозволяють ефективно відсіювати шахраїв.

Тому перед зверненням за кредитом обов’язково вивчіть свою сторінку, як це роблять і банки.

1. Дивимося, яку інформацію про себе ми вказали при реєстрації

Банку цікаво, де ви вчилися, де працюєте, з ким дружите, які міста відвідуєте, як проводите вільний час. Наприклад, якщо ви вчилися в Х і це зазначено на вашій сторінці, це буде позитивним чинником. Але не варто обманювати банк: якщо ви сказали банку або вказали на сторінці, що закінчили МДУ, а у вас немає ні одного однокурсника з МДУ в друзях, але зате багато друзів, які закінчили ПТУ, то в кредиті можуть відмовити.

Потрібно звірити зазначену в кредитній анкеті інформацію з даними соціальної мережі розбіжностей бути не повинно. Тим більше, що тепер банк може з більшою ймовірністю дізнатися про обман.

2. Просіваємо групи

Участь у групах, які пов’язані з антиколекторами, фінансовими пірамідами і форексом абсолютно точно відштовхнуть банк. А от вступити до співтовариства, пов’язані з фінансовою грамотністю, буде корисно і для підвищення свого бали в очах банку, і для життя в цілому.

3. Наповнюємо список друзів

Банку важливо побачити ваше найближче оточення: родичів, друзів, колег. І все тому що побудовані вами соціальні зв’язки можуть розповісти банку навіть більше, ніж ваш аккаунт. Наприклад, банк може побачити, що велика частина ваших друзів успішні і багато є хорошими клієнтами банку. Це буде дуже позитивним фактором при прийнятті рішення. Але, якщо ви спеціально додали в «друзі» одних успішних осіб, людей з високим доходом, а не тих, з якими ви навчалися, працюєте разом і дійсно спілкуєтеся, банк помітить це і розцінить як негативний факторспробу завести правильних «френдів» штучним чином.

4. Видаляємо фото з вечірок

Достаток фото, де ви веселіться з алкоголем в рукахпогана рекомендація для банку. Тому їх краще видалити або зробити доступними тільки для «друзів». Фото з поїздок, навпаки, свідчать про вашого активного життя, наявність можливості для подорожей, так і в цілому вони залишають приємне враження про людину.

5. Редагуємо тексти

Те, що людина пише в соцмережах дуже слабо интерпретируемо з точки зору дефолтного ризику. Тому тематика постів, його політичні погляди ролі не зіграють. Але само собою, коли у людини багато матюків на стіні, висловів і невдоволення, це може відштовхнути будьякого.

6. Демонструємо свою просунутість

Треба частіше заходити в соціальні мережі з мобільних пристроїв, якщо вони у вас є. Ще буде корисно вивчити налаштування приватності» всередині свого аккаунта, показавши тим самим, що ви свідомий користувач. Нехай і опосередковано, але це свідчить про вашу відповідальність.

7. Ведемо себе природно

Якщо за один день вступити у всі існуючі групи на тему фінансової грамотності, набитися в друзі всім людям зі списку Forbes, то система зрозуміє, що це було зроблено з метою отримання кредиту. Банк обов’язково розпізнає штучне поведінку. Тому потрібно вести себе чесно, відкрито і природно.

Висновки:

Не варто боятися, що навіть при порушенні всіх рекомендацій банк відмовить вам у кредиті при хорошої кредитної історії. Всетаки банку важливоповернете ви кредит, а не скільки у вас непристойні фото на сторінці. Проте, правильно оформлений аккаунт може дати вам можливість отримати кредит, коли немає гарантії: якщо ви звертаєтеся за ним в перший раз, несвідомо раніше зіпсували кредитну історію або розраховуєте на набагато більшу суму, ніж минулого разу. В цьому випадку будьте готові, що інформація з соцмереж вплине на кінцеве рішення і тільки від вас залежить яким буде цей вплив.

Бережіть честь змолоду, а до своїх акаунтів в соцмережах ставтися, як до загальнодоступної інформації, яку можуть бачити банки, hrспівробітники і навіть ваша мама.